woensdag 10 augustus 2011

soms wil ik er over praten

Het is raar, soms wil ik er over praten, mijn gevoelens kwijt, zoals ik ze hier zo goed typen kan en meestal via msn gesprekken en zo ook wel, maar dan in het echt, of via een msn gesperk, maar nog liever in het echt... maar dat lukt me niet.

praten over mijn twijfels, over het mee willen gaan op holebivakantie, holebiweekend, over mezelf ontdekken... Dat lukt me niet.

Oké dan maar via msn, dat zou al genoeg zijn, maar nog liever in het echt, maar met wie dan?
en wanneer kan ik voor mezelf mezelf eindelijk eens aanvaarden?

Als ik eens veel tijd heb maak ik een filmpje op onderstaand liedje, zoals ik al filmpjes gemaakt heb op andere, toen niet om de tekst, nu wel, of toen ook wel beetje om de tekst. Met onderstaand liedje begon ik trouwens de mail aan mijn mama...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten