donderdag 4 augustus 2011

het is niet verkeerd

Lief blogje,

Misschien ga ik een stapje te ver door dit hier te typen... misschien ook niet...
misschien is het goed om dit voor mezelf even vast te leggen...

Ik weet diep van binnen dat het niet verkeerd is waarom kan ik dat gevoel niet vasthouden?
We zijn blok momenteel, mijn blok vandaag ging al geen kanten...
1 ding heb ik wel geleerd... Ik verafschuw (naakte) mannenlichamen... verafschuw is misschien veel gezegt maar toch... het "eikes" gevoel... het doet me ook niets, totaal niet... Een mooi vrouwenlichaam daarintegen.... mmmmmmm (maar misschien maak ik mezelf maar vanalles wijs?) Hoe ik dit weet? Internet toevallig tegen komen van foto's, ja toevallig... misschien ook niet maar het was niet de bedoeling naakte lichamen tegen te komen


Het wordt tijd dat ik dit voor mezelf aanvaard en niet enkel met momenten, maar voor altijd....

Slaapzacht ;)
Have Sweet Dreams

nog een kort gedichtje van mij tijdje geleden geschreven in een les wereldoriëntatie denk ik:
Ik ben niet anders
Ik ben gewoon ik,
Neen, Ik ben niet jij,
En weetje ik, ik val niet op een felle gast
Maar wordt verliefd op een lief schoon meiske.
En toch ben ik niet anders dan jij
Want ik, ik ben ik

en nog eentje om af te sluiten voor vanavond:
een mooi meisje loopt door de gang
stiekem maakt ze me bang
neen niet doen, neen niet kijken
wat gaan ze dan wel niet denken?
een mooi meisje kijkt naar mij
zou het mogelijk zijn ik en jij als wij?

2 opmerkingen:

  1. Aanvaarding is een proces dat voor iedereen op een eigen tempo gaat en dat je niet kunt afdwingen. Ik wil je er wel bij proberen te helpen en dat weet je. Pieker maar niet te hard (oké, da's gemakkelijker gezegd dan gedaan, maar probeer toch maar).
    En met mijn intussen te vaak gebruikte woorden sluit ik af: niet veranderen, voor niemand.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thx, madame mur, jij bent veel te lief voor mij weet jij dat?

    BeantwoordenVerwijderen