donderdag 11 augustus 2011

eindelijk dan toch reactie...

Ik heb er achter moeten vragen... vooraleer ik reactie kreeg... en dan heb ik uiteindelijk toch reactie gekregen... Ik vroeg dus ofze mijn bericht van gisterenavond gekregen had, het kon ook van niet want uiteindelijk deed facebook raar. Dit was de reactie (schuine gedeelte):


ja maar ik kon de link niet aanklikken
ja je hebt al eens gezegd dat je twijfelt he, maar als je iemand hebt meisje of jongen je mag het altijd zeggen
wij hebben er geen probleem mee
ik zou wel graag hebben dat je wel je verder om je studie's geconcentreerd
maar voor ons maakt het echt geen verschil hé
 
 
 
Oké maar als ze er dan geen probleem mee heeft, waarom heb ik dan het gevoel dat ze het negeert?
Waarom reageert ze er dan niet op behalve als ik er achter vraag...

soms hoop ik op een dialoog met mama, maar die komt er niet... achja ik en mama praten laatste tijd weinig alleja toch over gevoelens, we praten veel, maar ... en als we praten is het via de computer maar dat is goed.

 

En studies bij betrekken allé dat snap ik niet hoor of ik nu weg ging met de klas of met iemand anders aan de tijd dat ik weg ben en aan de ontspanning dat ik neem tijdens het studeren verandert dat toch niets? En blokperiode is een piekerperiode ja dat klopt... Piekeren ben ik volop mee bezig...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten