zondag 11 september 2011

eerlijk durven zijn of toch maar beter verzwijgen?

Ik neem een nieuwe start als het gaat over mijn opleiding, mijn resultaten waren niet zo zeer goed. Ik ben dan gaan praten met een andere hogeschool en kan nu toch starten in het laatste jaar van mijn opleiding met slechts 4 extra studiepunten mee te nemen.

Spannend, een nieuwe groep, …

Wat denken jullie? Verzwijg ik eerst mijn “geheim” : “lesbisch” zijn of kom ik er beter direct voor uit?
Mijn opleiding, mijn laatste jaar start met ontmoetingsdagen, dat is wel een gelegenheid waar zulke thema's aan bod kunnen komen... dus ik vraag mij af wat doe ik best?
en dan bedoel ik ook wel als ze er achter vragen ben ik sowieso eerlijk, maar bewust zeggen meisje als het over partner gaat of bewust afstandelijk blijven?

2 opmerkingen:

  1. In mijn situatie ik zeg het (nog) niet direct, maar ik ontken het niet als het ter sprake kon.
    Hoop het ooit wel direct te kunnen zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. L, thx voor je reactie, ik denk dat ik ongeveer het zelfde doe.

    BeantwoordenVerwijderen