maandag 20 februari 2012

oude sms berichtjes herlezen... grappig

Het is raar vandaag moest ik door omstandigheden mijn oude gsm nog eens gebruiken…
Ik ging opzoek naar mijn sms verleden en vond er nog enkele berichtjes uit 2008.

Toen zat ik in het 5de middelbaar…


1 van deze berichtjes was een berichtje van mei_meisje op 25 april 2008:
“kiekeboe, hoe gaat het er nog mee? Nog even over dat geheimpje van gisteren: Je bent toevallig niet lesbisch of bi? Knuffel mei_meisje”

Een ander berichtje was van M. verstuurd op 24 april 2008.
Het ging over het zelfde onderwerp. Ik denk dat ik twijfelde om bepaalde vrienden in te lichten…
In het berichtje stond namelijk:
“Je moet je geen zorgen maken… E. is ook bi (later bleek van niet maar gewoon hetero). En I. heeft er geen probleem mee, dat bleek vandaag nog uit een debat van Nederlands.”


Best grappig om zulke berichtjes terug te zien… Na die berichtjes duurde het nog ongeveer 3 jaar voor ik volledig uit kast kwam…. Toen als “bi” nu als zijnde “lesbisch” (’t is maar wat een label betekend)/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten