vrijdag 3 februari 2012

Heterogerichte maatschappij

Ik weet het wel we leven in een hetero gerichte maatschappij, toch vind ik het jammer..
TV wereld is sowieso hetero gericht. Hier is al enorm veel vooruitgang in geboekt, maar het kan nog beter.


Vanavond keek ik naar the voice off Vlaanderen… De presentatrice kondigde de mensen geregeld aan met woorden zoals. Damens en heren en vooral meisjes dit is … en dan een jongens naam. Vind dit ergens jammer, Het zijn toch niet enkel de meisjes die warm kunnen worden van die jongen? En omgekeerd (als het een meisje is die aangekondigd wordt enkel de jongens) ?

Achja dat is leven zeker, leven in een “heterogerichte” maatschappij. Normaal stoor ik er mij ook totaal niet aan, alleen vanavond viel het mij heel hard op...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten