maandag 2 januari 2012

gelukkig nieuwjaar :)

Nieuwjaar was super fijn!

Ik heb oudejaarsavond eerst gevierd samen met vrienden (en vrienden van mijn broer). Ik heb er voor ’t eerst eens een klik gevoelt met een jongen… Dat is nog nooit gebeurt. Een klik in de zin van die zou ik wel beter willen leren kennen enzo… ’t is eens iets nieuws. Ik zou het wel niet toelaten om verliefdheid te ontwikkelen, of zou het wegduwen. Het is één van de beste vrienden van mijn broer, neen dat zou ik niet kunnen willen.

Later op de avond was ik ook trouwens weer helemaal betoverd door een meisje. Niet dat ik zo wispelturig ben. Totaal niet, integendeel ik ben eigenlijk een zeer moeilijke ;).
Het had trouwens ook niets met drank te maken, heb geen alcohol aan geraakt J. Was bob(ette).


Het gekke is als je denkt dat je er uit bent…. Slaat de twijfel weer toe.
Achja, dit is gewoon het bewijs, waarom ik het niet zo heb voor het hokjes denken. Bi zou ik mezelf niet noemen, hetero al zeker niet. Lesbisch misschien wel, alleen is het als ik er nu overdenk gevaarlijk om u te outen. Dan duw je u in een hokje en eigenlijk hoeft dat ook niet voor mij dat hokje.
Een relatie met een jongen is iets dat ik mij gewoon niet kan voorstellen. Met een meisje zeker wel ;).
Wie ben ik dan wel? Wat ben ik dan wel?
Ik ben gewoon wie ik ben :p 
_lief_klein_engeltje_  en verder dat zal de toekomst uitwijzen. 
Maar meestal out ik mij wel als lesbisch zijnde.

Liefde is het enige woord dat niemand goed kan uitleggen, omdat het verschillend is bij iedereen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten